Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
Організація роботи за параграфом підручника
Організація роботи за параграфом підручника
- Зверніть увагу на назву параграфа. Прочитайте весь параграф, для того, щоб скласти загальне уявлення про його зміст. Знову поверніться до теми параграфа та з'ясуйте, якою мірою ви зрозуміли її.
- Визначте за відповідними словниками значення слів і термінів, які вам незрозумілі.
- Зверніть особливу увагу на своє розуміння позначених у підручнику іншим шрифтом понять, тверджень, ідей, висновків тощо.
- Спробуйте пов'язати матеріал параграфа й інформацію, яку ви отримали на уроці або записали в зошиті.
- З'ясуйте, яким є ваше розуміння наведених понять. Вам необхідно вміти давати визначення понять, розкривати їх особливості та взаємозв'язки з іншими поняттями.
- Інколи для того, щоб полегшити підготовку домашнього завдання, доцільно усно або письмово скласти його план.
- Якщо в тексті є посилання на зміст вивчених раніше параграфів, перегляньте їх.
- За наявності тих питань і проблем, що вас зацікавили або з наведенням яких ви не погоджуєтесь, зверніться до додаткової літератури.
- Опрацьовуючи зміст параграфа, не забувайте про те, що він є лише матеріалом для формування ваших власних світоглядних уявлень. Тому ви повинні знати теоретичний матеріал, зберігаючи при цьому право самостійно робити висновки особисто для себе.
- Для того щоб зрозуміти, чи добре ви опанували матеріал, спробуйте переказати його, не користуючись підручником. Можна переказувати параграф, спершу спираючись на матеріал, а потім без нього.
- У випадку виникнення ускладнень поверніться до тексту і ще раз перечитайте незрозумілі фрагменти або параграф загалом. Ви краще зрозумієте текст, якщо спробуєте самостійно поставити якомога більше запитань до тих фрагментів, які не зрозуміли.
- Підготуйте відповіді на запитання та завдання, уміщені після параграфа, і виконайте завдання, запропоновані вчителем.
|
Категорія: Українська мова | Додав: rublewskaya (2014-11-27)
|
Переглядів: 402
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
| | |