Неділя, 2024-04-28, 11:51 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя української мови Рубльовської В.О.

Категорії розділу
5 клас [4]
для 5 класу
6 клас [6]
для 6 класу
7 клас [4]
для 7 класу
8 клас [3]
для 8 класу
9 клас [3]
для 9 класу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Українська мова » 6 клас

У категорії матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Творення прикметників. Перехід прикметників у іменники. Морфологічний розбір прикметників

Мета: ознайомити учнів зі способами творення прикметників; формувати вміння утворювати прикметники від різних частин мови всіма способами словотворення, правильно розбирати прикметник як частину мови;  навчити правильно вживати прикметники в мовленні; розвивати логічне мислення і мовлення; виховувати інтерес і любов до тваринного світу України, сумлінне ставлення до навчання

Обладнання: схеми, тести, алгоритми.

Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок з теми з елементами узагальнення знань.

6 клас | Переглядів: 5438 | Завантажень: 126 | Додав: rublewskaya | Дата: 2014-11-20 | Коментарі (0)

Прикметники твердої і м’якої груп. Відмінювання прикметників

 

Мета: формувати в учнів уміння правильно відмінювати прикметники, вживати їх у мовленні; правильно писати слова із вивченими орфограмами; розвивати навички аналізу й синтезу; з’ясувати особливості відмінювання прикметників твердої і м’якої груп; вдосконалювати вміння учнів використовувати вивчені правила на практиці; виховувати інтерес і любов до рослинного і тваринного світу України.

Тип уроку: урок форсування практичних умінь та навичок

Обладнання: таблиця, картки

 

6 клас | Переглядів: 2395 | Завантажень: 84 | Додав: rublewskaya | Дата: 2014-11-20 | Коментарі (0)

  1. Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення

 

Мета: навчити учнів розпізнавати ступені порівняння прикметників; формувати вміння розпізнавати, розрізняти й утворювати форми ступенів порівняння прикметників, правильно вживати їх у мовленні; розвивати спостережливість, увагу, логічне й образне мислення, удосконалювати граматичний лад учнів; виховувати бережне ставлення до природи, власного здоров’я, сумлінне ставлення до навчання.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу на основі зіставлення мовних явищ

Обладнання: роздатковий матеріал, схема, опори для самоперевірки

6 клас | Переглядів: 2818 | Завантажень: 29 | Додав: rublewskaya | Дата: 2014-11-20 | Коментарі (0)

Перехід прикметників з однієї групи в іншу. Повні й короткі форми прикметників.

 

Мета: познайомити учнів з явищем переходу прикметників з однієї групи в іншу, з повними й короткими формами прикметників та особливостями їх уживання; навчити визначати групи прикметників, які вживаються в переносному значенні, розрізняти й доречно використовувати в мовленні повні та короткі форми прикметників; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення; виховувати у школярів інтерес та любов до рослинного і тваринного світу.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань (формування мовної компетенції)

Обладнання:  опорна схема, індивідуальні картки

6 клас | Переглядів: 3519 | Завантажень: 80 | Додав: rublewskaya | Дата: 2014-11-20 | Коментарі (0)

Якісні, відносні та присвійні прикметники

Мета: ознайомити учнів із поділом прикметників на три групи; формувати вміння розрізняти якісні, відносні та присвійні прикметники; розвивати навички використання в усному та писемному мовленні прикметників-синонімів, вимовну і слухову культуру; виховувати

Обладнання:  опорна сигнальна схема, картки.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань ( формування мовної компетенції).

 

6 клас | Переглядів: 1703 | Завантажень: 34 | Додав: rublewskaya | Дата: 2014-11-20 | Коментарі (0)

  1. Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки,

синтаксична роль.

 

Мета:   поглибити і систематизувати знання учнів про прикметник; навчити школярів розпізнавати прикметники, визначати їхні граматичні ознаки; розвивати вміння доречно використовувати прикметники у власному мовленні, вживати їх у потрібній формі; виховувати чуття мови, увагу до слова, любов до природи.

Тип уроку:   урок-мандрівка (засвоєння нових знань)

Обладнання:  інд. картки,  опорна сигнальна схема.

6 клас | Переглядів: 812 | Завантажень: 22 | Додав: rublewskaya | Дата: 2014-11-19 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук