- Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль.
Мета: поглибити і систематизувати знання учнів про прикметник; навчити школярів розпізнавати прикметники, визначати їхні граматичні ознаки; розвивати вміння доречно використовувати прикметники у власному мовленні, вживати їх у потрібній формі; виховувати чуття мови, увагу до слова, любов до природи.
Тип уроку: урок-мандрівка (засвоєння нових знань)
Обладнання: інд. картки, опорна сигнальна схема.
Зміст уроку
І. Актуалізація опорних знань
1. Лінгвістична гра
- Підберіть якнайбільше слів-означень до поданих іменників.
Мама, земля, сім’я.
(Зразок: „Батько – рідний, добрий, мудрий, ...”)
- На які запитання відповідають дібрані вами слова?
- До якої частини мови вони належать?
- Від якого слова утворилась назва „прикметник” ?
- Що означає слово „прикмета”? (те, що характеризує кого-, що-небудь, відмітна ознака когось, чогось)
|