Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 17 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
«ЧАЙКА НА КРИЖИНІ» АНАЛІЗ
Вірш Ліни Костенко «Чайка на крижині» складається з п’яти частин.
Тема: відтворення роздумів поетеси про смисл життя людини.
Ідея: возвеличення любові до рідного краю, до всього, що з ним пов’язано, перебуваючи далеко за його межами.
Основна думка: а) «Нащо крилатим ґрунт під ногами»? б) «Для мене ж той край найкращий, де виросли крила мої».
7 клас |
Переглядів: 3372 |
Завантажень: 24 |
Додав: rublewskaya |
Дата: 2016-02-23
|
|
Аналіз вірша «Кольорові миші» Ліни Костенко —
тема, ідея, жанр, художні засоби
7 клас |
Переглядів: 4228 |
Завантажень: 39 |
Додав: rublewskaya |
Дата: 2016-02-23
|
|
Тести до твору О.Стороженка "Скарб"
7 клас |
Переглядів: 17082 |
Завантажень: 0 |
Додав: rublewskaya |
Дата: 2015-01-22
|
|
В.Підпалий. «Запросини»
Тема: Зображення оптимістичного настрою ліричного героя при виборі правильного власного життєвого шляху.
Ідея: Заклик до активного руху шляхами життя.
Основна думка: Життя тільки тоді є повноцінним, коли людина рухається, виявляє активність, прагне подорожувати.
|
Б.Лепкий. «Мишка»
Історія написання твору.
Б. Лепкий ще з дитинства полюбив казки. Була в нього няня Яницька, яка казок знала силу-силенну, а її вихованець захопленно приймав їх у свою душу. Ставши письменником, він написав багато казок для дітей молодого віку. Навіть свою біографію він назвав «Казка мойого життя».
Події у творі розгортаються під час Першої світової війни. Всюди холод, голод, непорозуміння. Ця війна застала родину Лепких у Яремчі, під час відпочинку. Готель, де жила сім’я, злетів у повітря.
Письменник бачив спустошені села, голодних людей під час війни, тому й розповідає про це у своєму творі. Він хоче, щоб люди вирощували хліб, а не засівали землю снарядами і злобою. |
Тести
(«ДО ОСНОВ’ЯНЕНКА», «НА ВІЧНУ ПАМ’ЯТЬ КОТЛЯРЕВСЬКОМУ», «ДУМКА» «ПРИЧИННА», «ЛІЛЕЯ») |
Рік написання - 1838 р.
Тема: розповідь про нещасливе кохання дівчини та її сирітське життя серед своїх. Ідея: висловлення співчуття героїні твору, яка вимушена страждати, плакати через «зраду чорнявого». |
Історія написання.
1846 р.— Т. Шевченко, перебуваючи в Києві, зблизився з членами Кирило-Мефодіївського товариства і вступив до нього. Гуртківці висували вимоги: скасувати кріпосне право, знищити поділ суспільства на стани, звільнити всі слов’янські народи від гніту самодержавства. Це і спонукало митця написати твір, який протистояв би царській і поміщицькій владі, їх знущанню над простим людом. |
Історія написання та джерела.
Поетичний твір належить до раннього періоду творчості Т. Шевченка. Баладу було написано у 1837 році, надруковано в альманасі «Ластівка» (1840). Автор влучно застосовував у творі елементи фольклору (наявність фантастичного, народних звичаїв та повір’їв, пісень, мовних засобів фольклорної поетики). Використав традиції написання балад своїх попередників
у цьому напрямі як в російській (В. Жуковського «Людмила», «Кассандра», «Світлана»), так і в українській літературі (П. Гулак-Артемовський «Рибалка», Л. Боровиковського «Маруся», |
Тема: відтворення спогадів поета про старожитню Україну, запорозьке козацтво, колишню славу рідного краю.
Ідея: висловлення прохання до Основ’яненка зображувати у своїх творах минуле Батьківщини, Запорозьку Січ, що мало велике значення для пробудження національної свідомості українців.
|
|
|