Неділя, 2024-04-28, 4:11 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя української мови Рубльовської В.О.

Категорії розділу
5 клас [1]
для 5 класу
6 клас [1]
6 класу
7 клас [6]
для 6 класу
8 клас [2]
для 8 класу
9 клас [7]
для 9 класу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Українська література

У розділі матеріалів: 17
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

«ЧАЙКА НА КРИЖИНІ» АНАЛІЗ

 

Вірш Ліни Костенко «Чайка на крижині» складається з п’яти частин.

 

Тема: відтворення роздумів поетеси про смисл життя людини.

 

 Ідея: возвеличення любові до рідного краю, до всього, що з ним пов’язано, перебуваючи далеко за його межами.

 

Основна думка: а) «Нащо крилатим ґрунт під ногами»? б) «Для мене ж той край найкращий, де виросли крила мої».

 

7 клас | Переглядів: 3372 | Завантажень: 24 | Додав: rublewskaya | Дата: 2016-02-23 | Коментарі (0)

Аналіз вірша «Кольорові миші» Ліни Костенко —

тема, ідея, жанр, художні засоби

7 клас | Переглядів: 4228 | Завантажень: 39 | Додав: rublewskaya | Дата: 2016-02-23 | Коментарі (0)

Тести до твору О.Стороженка "Скарб"

7 клас | Переглядів: 17082 | Завантажень: 0 | Додав: rublewskaya | Дата: 2015-01-22 | Коментарі (0)

В.Підпалий. «Запросини»

 

Тема: Зображення оптимістичного настрою ліричного героя при виборі правильного власного життєвого шляху.

Ідея: Заклик до активного руху шляхами життя.

Основна думка: Життя тільки тоді є повноцінним, коли людина рухається, виявляє активність, прагне подорожувати.
 

8 клас | Переглядів: 1192 | Завантажень: 0 | Додав: rublewskaya | Дата: 2015-01-22 | Коментарі (0)

Б.Лепкий. «Мишка»

Історія написання твору. 

Б. Лепкий ще з дитинства полюбив казки. Була в нього няня Яницька, яка казок знала силу-силенну, а її вихованець захопленно приймав їх у свою душу. Ставши письменником, він написав багато казок для дітей молодого віку. Навіть свою біографію він назвав «Казка мойого життя». 

Події у творі розгортаються під час Першої світової війни. Всюди холод, голод, непорозуміння. Ця війна застала родину Лепких у Яремчі, під час відпочинку. Готель, де жила сім’я, злетів у повітря. 

Письменник бачив спустошені села, голодних людей під час війни, тому й розповідає про це у своєму творі. Він хоче, щоб люди вирощували хліб, а не засівали землю снарядами і злобою.

7 клас | Переглядів: 2477 | Завантажень: 0 | Додав: rublewskaya | Дата: 2015-01-22 | Коментарі (0)

Тести

(«ДО ОСНОВ’ЯНЕНКА», «НА ВІЧНУ ПАМ’ЯТЬ КОТЛЯРЕВСЬКОМУ», «ДУМКА» «ПРИЧИННА», «ЛІЛЕЯ»)

9 клас | Переглядів: 1314 | Завантажень: 0 | Додав: rublewskaya | Дата: 2015-01-22 | Коментарі (0)

Рік написання  - 1838 р.

Тема: розповідь про нещасливе кохання дівчини та її сирітське життя серед своїх. Ідея: висловлення співчуття героїні твору, яка вимушена страждати, плакати через «зраду чорнявого». 

9 клас | Переглядів: 1930 | Завантажень: 0 | Додав: rublewskaya | Дата: 2015-01-22 | Коментарі (0)

Історія написання.

1846 р.— Т. Шевченко, перебуваючи в Києві, зблизився з членами Кирило-Мефодіївського товариства і вступив до нього. Гуртківці висували вимоги: скасувати кріпосне право, знищити поділ суспільства на стани, звільнити всі слов’янські народи від гніту самодержавства. Це і спонукало митця написати твір, який протистояв би царській і поміщицькій владі, їх знущанню над простим людом.

9 клас | Переглядів: 504 | Завантажень: 0 | Додав: rublewskaya | Дата: 2015-01-22 | Коментарі (0)

Історія написання та джерела.

Поетичний твір належить до раннього періоду творчості Т. Шевченка. Баладу було написано у 1837 році, надруковано в альманасі «Ластівка» (1840). Автор влучно застосовував у творі елементи фольклору (наявність фантастичного, народних звичаїв та повір’їв, пісень, мовних засобів фольклорної поетики). Використав традиції написання балад своїх попередників

у цьому напрямі як в російській (В. Жуковського «Людмила», «Кассандра», «Світлана»), так і в українській літературі (П. Гулак-Артемовський «Рибалка», Л. Боровиковського «Маруся»,

9 клас | Переглядів: 2685 | Завантажень: 0 | Додав: rublewskaya | Дата: 2015-01-22 | Коментарі (0)

Тема: відтворення спогадів поета про старожитню Україну, запорозьке козацтво, колишню славу рідного краю.
Ідея: висловлення прохання до Основ’яненка зображувати у своїх творах минуле Батьківщини, Запорозьку Січ, що мало велике значення для пробудження національної свідомості українців.

9 клас | Переглядів: 2247 | Завантажень: 0 | Додав: rublewskaya | Дата: 2015-01-22 | Коментарі (0)

1-10 11-17
Вхід на сайт
Пошук