Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 20 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 |
Тема. Навчальне аудіювання тексту монологічного характеру. Робота над виправленням помилок у творі-роздумі.
Мета: виробляти вміння об'єктивно оцінювати свою і чужу роботу, аналізувати і виправляти свої помилки; розвивати мовлення, наполегливість у вивченні рідної мови; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння сприймати на слух незнайоме за змістом висловлювання і з одного прослуховування розуміти зміст тексту. |
Тема. Е—о після ж, ч, ш
Мета: ознайомити учнів з випадками чергування є—о після ж, ч, ш , формувати в них уміння знаходити слова, в яких відбувається цей вид чергування, домогтися правильного написання цих слів; розвивати мислення, мовлення; виховувати правописну пильність, увагу до слова.
|
Творення прикметників. Перехід прикметників у іменники. Морфологічний розбір прикметників
Мета: ознайомити учнів зі способами творення прикметників; формувати вміння утворювати прикметники від різних частин мови всіма способами словотворення, правильно розбирати прикметник як частину мови; навчити правильно вживати прикметники в мовленні; розвивати логічне мислення і мовлення; виховувати інтерес і любов до тваринного світу України, сумлінне ставлення до навчання
Обладнання: схеми, тести, алгоритми.
Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок з теми з елементами узагальнення знань.
6 клас |
Переглядів: 5489 |
Завантажень: 126 |
Додав: rublewskaya |
Дата: 2014-11-20
|
|
Прикметники твердої і м’якої груп. Відмінювання прикметників
Мета: формувати в учнів уміння правильно відмінювати прикметники, вживати їх у мовленні; правильно писати слова із вивченими орфограмами; розвивати навички аналізу й синтезу; з’ясувати особливості відмінювання прикметників твердої і м’якої груп; вдосконалювати вміння учнів використовувати вивчені правила на практиці; виховувати інтерес і любов до рослинного і тваринного світу України.
Тип уроку: урок форсування практичних умінь та навичок
Обладнання: таблиця, картки
6 клас |
Переглядів: 2458 |
Завантажень: 84 |
Додав: rublewskaya |
Дата: 2014-11-20
|
|
- Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення
Мета: навчити учнів розпізнавати ступені порівняння прикметників; формувати вміння розпізнавати, розрізняти й утворювати форми ступенів порівняння прикметників, правильно вживати їх у мовленні; розвивати спостережливість, увагу, логічне й образне мислення, удосконалювати граматичний лад учнів; виховувати бережне ставлення до природи, власного здоров’я, сумлінне ставлення до навчання.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу на основі зіставлення мовних явищ
Обладнання: роздатковий матеріал, схема, опори для самоперевірки
6 клас |
Переглядів: 2880 |
Завантажень: 29 |
Додав: rublewskaya |
Дата: 2014-11-20
|
|
Перехід прикметників з однієї групи в іншу. Повні й короткі форми прикметників.
Мета: познайомити учнів з явищем переходу прикметників з однієї групи в іншу, з повними й короткими формами прикметників та особливостями їх уживання; навчити визначати групи прикметників, які вживаються в переносному значенні, розрізняти й доречно використовувати в мовленні повні та короткі форми прикметників; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення; виховувати у школярів інтерес та любов до рослинного і тваринного світу.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань (формування мовної компетенції)
Обладнання: опорна схема, індивідуальні картки
6 клас |
Переглядів: 3576 |
Завантажень: 81 |
Додав: rublewskaya |
Дата: 2014-11-20
|
|
Якісні, відносні та присвійні прикметники
Мета: ознайомити учнів із поділом прикметників на три групи; формувати вміння розрізняти якісні, відносні та присвійні прикметники; розвивати навички використання в усному та писемному мовленні прикметників-синонімів, вимовну і слухову культуру; виховувати
Обладнання: опорна сигнальна схема, картки.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань ( формування мовної компетенції).
6 клас |
Переглядів: 1754 |
Завантажень: 34 |
Додав: rublewskaya |
Дата: 2014-11-20
|
|
- Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль.
Мета: поглибити і систематизувати знання учнів про прикметник; навчити школярів розпізнавати прикметники, визначати їхні граматичні ознаки; розвивати вміння доречно використовувати прикметники у власному мовленні, вживати їх у потрібній формі; виховувати чуття мови, увагу до слова, любов до природи.
Тип уроку: урок-мандрівка (засвоєння нових знань)
Обладнання: інд. картки, опорна сигнальна схема. |
Тема: Ступені порівняння прислівників
Мета: ознайомити учнів зі способами творення ступенів порівняння прислівників на основі зіставлення мовних явищ; формувати вміння розпізнавати, розрізняти й утворювати форми ступенів порівняння прислівників, правильно вживати їх у мовленні; розвивати спостережливість, увагу, логічне й образне мислення, удосконалювати граматичний лад учнів; виховувати сумлінне ставлення до навчання.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу на основі зіставлення мовних явищ
Обладнання: роздатковий матеріал, схема
7 клас |
Переглядів: 1070 |
Завантажень: 26 |
Додав: rublewskaya |
Дата: 2014-11-19
|
|
Тема. Словосполучення. Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова
Мета: навчити учнів систематизувати вивчений матеріал, ознайомити з видами словосполучень за способами вираження головного слова; виробляти вміння і навички знаходити головне і залежне слово; розвивати навички роботи з мовним матеріалом; виховувати культуру мовлення.
8 клас |
Переглядів: 2592 |
Завантажень: 41 |
Додав: rublewskaya |
Дата: 2014-11-18
|
|
|
|